Retourneren
Natuurlijk kan het gebeuren dat jouw bestelling of een deel hiervan niet is wat je er van had verwacht. Het artikel is te klein, te groot of simpelweg niet naar wens. Bij Huisdierplezier heb je 14 dagen bedenktijd, jouw retourzending moet wel een aantal voorwaarden voldoen. Bekijk hieronder de voorwaarden:
- Het artikel is compleet en voorzien van de originele kaartjes en verpakking
- Het artikel is niet gebruikt, is schoon en niet gewassen
- Het artikel is niet gemonteerd of getest met gebruikerssporen
- Hygiëne artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen
Voldoet jouw artikel aan de voorwaarden? Dan mag je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst naar ons retour sturen voor een terugbetaling van jouw aankoopbedrag. Hoe nu verder?
- Verpak het artikel in de originele verpakking en zorg indien nodig voor bescherming
- Voeg de pakbon van jouw bestelling bij in het pakket of schrijf een bericht met de gegevens van jouw bestelling
- Je mag zelf kiezen naar welk postkantoor of postpunt je het pakket brengt voor verzending.
Breng het pakket naar een pakketdienst van jouw keuze. Plak het zendlabel over het originele zendlabel maar schrijf niet op de doos. Is het een klein artikel dan mag dit natuurlijk ook in een envelop worden verzonden. De kosten van de retourzending wordt door ons niet vergoed, wij kunnen helaas ook geen retourlabel verschaffen. Het pakket mag je versturen naar:
Woon je in Nederland? Stuur het pakket naar:
Huisdierplezier Retourafdeling
Beekerheide 10
5741HC Beek en Donk
Nederland
Woon je in België? Stuur het pakket naar:
Huisdierplezier Retourafdeling
Hagelberg 14
2440 Geel
België
Na ontvangst en controle zal het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op je rekening staan.
Bewaar het retourbewijs van jouw retour goed tot je de bevestiging en terugbetaling hebt ontvangen. Je bent als verzender verantwoordelijk voor het pakket op de terugweg, mocht hier iets mis gaan dien je dit bewijs te kunnen overleggen met de vervoerder. Heb jij tussentijds vragen of heb je het aankoopbedrag niet binnen 10 dagen retour ontvangen, neem dan contact met ons op. Stuur hierbij de tracking code van jouw retourzending toe.
Is jouw bestelling defect en wil je retourneren?
Natuurlijk heb je het recht jouw bestelling te retourneren wanneer deze defect bij je aankomt of schade bevat. Wij willen je vragen om altijd eerst een melding te doen voor het pakket wordt retour verzonden. Dit om misverstanden te voorkomen bij de retourzending. Neem contact op via email of telefonisch met onze klantenservice.
Retourkosten
De kosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Deze manier hebben wij bewust gekozen. wij hebben deskundige medewerkers in dienst welke je graag helpen bij het maken van de perfecte keuze wanneer het aankomt op jouw huisdier(en). Hierdoor hopen wij dat er bewust gekozen wordt voor een bepaald product wanneer je bij ons een bestelling plaatst. De reden dat wij de kosten van een retour zending niet vergoeden is gemaakt met het oogpunt op het milieu. Wij hopen hierdoor het milieu niet onnodig te hoeven belasten met het vervoeren van onze pakketten.
Twijfel je of het retour te sturen product aan de voorwaarden voldoet? Neem dan altijd even contact met ons op zodat we dit kunnen bespreken voor er onnodige kosten gemaakt worden.